§ 1 Postanowienia wstępne
- Sklep w żaden sposób nie jest powiązany z firmą MOJANG.
- Sklep prowadzony jest przez Jakuba Kolej prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PATRYK OLSZEWSKI wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7812029003, REGON 520658470. ul. Platynowa 28 lok.2
62-081 Baranowo
§ 4 Kontakt ze Sklepem
- Adres E-mail: kontakt@tinymc.eu
- Discord: https://dc.tinymc.pl
§ 5 Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- a. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome itp.
- b. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- c. Grę Minecraft oraz konto na serwerze TinyMC.PL.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- a. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie na niego kliknąć i kliknąć przycisk ,,Dodaj do koszyka” oraz „Przejdź do płatności”,
- b. wypełnić Formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia, wpisać swoją Nazwę Gracza używaną na Serwerze, oraz wybrać metodę płatności,
- c. Potwierdzić zawartość Zamówienia oraz poprawność wprowadzonych danych, zaznaczając odpowiednią opcje pod podsumowaniem Zamówienia oraz kliknąć przycisk ,,Zapłać”.
§ 7 Płatności
- Operatorem płatności przelew, paysafecard obsługiwanych w ramach serwisu jest firma eplatnosci sp.z.o.o. REGON: 365908633; NIP: 5512627147;KRS: 0000648389
- Właściciel strony i sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez pośredników dostarczających systemy obsługi sprzedaży tzn: hotpay.
- Serwis oferuje również płatności paypal obsługiwane przez firmę: PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą pod adresem L-1150 w Luksemburgu.
- W przypadku Nieudanej płatności w systemie paypal lub hotpay skontaktuj się z nami poprzez nasz nasz discord https://dc.tinymc.pl lub kontakt@tinymc.pl
- Należy pamiętać że wszelkie sprzedawane dobra niematerialne w naszym sklepie są tylko i wyłącznie przeznaczone do użytku na naszym serwerze. Nie ma możliwości używania ich poza serwerem tinymc.pl
§ 7 Reklamacje
- Umową sprzedaży objęte są produkty do których dostęp na serwisie TINYMC.PL uzyskuje Konsument.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Reklamacje należy składać w przypadku braku otrzymania usługi na adres: krystianolszewski@icloud.com
- Reklamacje płatnością PaySafeCard nie podlegają zwrotowi.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia2000r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów